معرفی راه‌یافتگان به مرحله نهایی جشنواره مدیحه‌سرایی در اردبیل

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از اعلام اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی هفتمین جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی رضوی در اردبیل خبر داد.

خبرگزاری فارس: معرفی راه‌یافتگان به مرحله نهایی جشنواره مدیحه‌سرایی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منصور شرفی در جلسه هماهنگی برگزاری هفتمین جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی در اردبیل اظهار داشت: از 669 اثر رسیده به هفتمین جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی رضوی تعدادی موفق شدند تا به مرحله دوم راه یابند.

وی با بیان اینکه این جشنواره از سال گذشته به صورت دو مرحله‌ای انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: کلیه آثار رسیده به دبیر خانه پس از قضاوت و داوری اولیه به مرحله دوم راه یافته و به رقابت حضوری با یکدیگر می‌پردازند.

دبیر هفتمین جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی رضوی در اردبیل یادآور شد: در بخش مداحی از 86 اثر رسیده به دبیر خانه 25 اثر توانست به مرحله نهایی راه یابد.

شرفی گفت: محمد حسین حسن زاده از یزد، علی اصغر رسولیان از سبزوار، جواد سلیمانی تربتی از مشهد، غلام حسن کردی از اهواز، مصطفی راغب از یزد، محمد خسرو پرویز از رشت، حسن رستمی از قائم شهر، محمدحسین دهقانی از اشکذر، سید مهدی موسوی از تهران، مالک رنجبر از میناب، سید ولی میر حسینی از تفرش، امیر عباس فیروزه‌چی از خلیل‌آباد خراسان رضوی، یاسر اسمعیلی از استان مرکزی، محمد پناهنده، مسعود غفرانی، علی داداش زاده، محمد آبروش، انور مطلب زاده، سید طه موسوی، بهروز بهزاد، محبوب شاه علی پور، ضرغام محرابیان، اتابک عبدالهی از اردبیل، محمد اسمعیلی  از مشگین‌شهر و جلال اسمعیلی از مشگین‌شهر راه‌یافتگان به مرحله نهایی بخش مدیحه‌سرایی جشنواره رضوی هستند.

این مسئول بیان داشت: در بخش چاوشی‌خوانی نیز از بین 47 اثر ارسال شده به دبیر خانه 14 گروه و چاوش‌خوان توانستند به مرحله رقابت حضوری راه یابند که گرو چاوشی‌خوانی ثامن‌الحجج  (ع) از شهرستان تفرش استان مرکزی، گروه حب‌الرضا (ع) از اردبیل، گروه برادران اسماعیلی از مشگین‌شهر، گروه صدف از میناب، اکبر حاجیانی از بوشهر، مالک رنجبر از میناب، محمد اختیاری از میناب، محمد خسرو‌پرویز  از رشت، کریم جماعتی از اردبیل، عبدالحمید قاسمی از بوشهر، مصطفی راغب از یزد، انور مطلب‌زاده از اردبیل، بهروز بهزاد از اردبیل، عبدالله دادی‌نژاد از میناب استان هرمزگان راه‌یافتگان به مرحله نهایی این بخش از جشنواره هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ستاد برگزاری از ساعت 14 مورخ 91/06/28  الی ساعت 14 مورخ 91/06/31 آماده پذیرایی از راه‌یافتگان به مرحله نهایی هفتمین جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی رضوی می‌باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 14:41 | نویسنده : میثم اله وردی |